Obľúbené seriálové hity Dunaj, k vašim službám a Mama na prenájom v utorok opäť na čele diváckeho záujmu

Silnými jednotkami na trhu boli aj večerné české kriminálne seriály Policie Modrava a Špecialisti, zo spravodajských programov najviac zabodovali Televízne noviny a Počasie. 


Mimoriadne obľúbený dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie fantastické výkony. V utorok 16. apríla 2024 sa už tradične v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia tretia premiérová epizóda 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala excelentný rating 8,7 % a nemenej skvelý podiel na trhu 26,2 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj značne zaostal s podielom na trhu iba 14,9 % v komerčnej cieľovej skupine. Český kriminálny seriál Oktopus zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižšie podiely na trhu 4,8 % a 7,8 %.

Dunaj v utorok obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 52,1 %.

Strhujúca rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd včera pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 544-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 646-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnými jednotkami na trhu boli aj nasledujúce úspešné české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 4,1 % / share 21,3 % v CS 13-55) a Špecialisti (rating 1,9 % / share 20,6 % v CS 13-55). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálmi 9-1-1 (share 8,4 % v CS 13-55) a 9-1-1: Texas (share 8,8 % v CS 13-55), Jednotka RTVS zaznamenala ešte o niečo slabší výkon so seriálom Miesto zločinu Ostrava (share 7,3 % v CS 13-55). 

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si pripísal výborný rating 5,9 % a trhový podiel 26,6 % v cieľovej skupine 13-55. Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si včera vychutnalo skvelých 397-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 490-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách tak v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky (share 18,3 % v CS 13-55), ale aj večerný seriál Nemocnica.

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v utorok v komerčnej cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 7,0 % / share 25,7 % v CS 13-55) a Počasie (rating 7,0 % / share 24,3 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 450-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 737-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí včera Markíza sprostredkovala 473-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. 

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,3 % / share 29,3 % v CS 13-55) a s mimoriadnym podielovým úspechom aj nasledujúca Zámena manželiek (rating 2,5 % / share 38,5 % v CS 13-55), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 5,7 % v CS 13-55) a Bez servítky (share 6,3 % v CS 13-55) na TV Joj. Víťazné dopoludňajšie ťaženie Markízy pokračovalo aj s reprízou seriálového hitu Mama na prenájom (rating 2,1 % / share 32,8 % v CS 13-55) a obľúbenou sériou príbehov Rodinné prípady (rating 2,0 % / share 27,8 % v CS 13-55). 

Popoludní na obrazovkách trhového výrazne zabodovala dvojitá dávka obľúbeného kriminálneho seriálu Mentalista (rating 1,8 % / share 25,1 % a rating 2,0 % / share 25,0 % v CS 13-55). Silnými jednotkami na trhu boli aj Prvé Televízne noviny (rating 4,0 % / share 24,2 % v CS 13-55) a nasledujúci magazín Reflex (rating 4,2 % / share 23,6 % v CS 13-55).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 trhovým lídrom celodenne (share 34,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,4 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 23,0 %).

PR: Lukáš Kočišek