Jednotka Slovenskej televízie trhovou jednotkou od piatku až do nedele

Jednotka Slovenskej televízie má za sebou mimoriadne úspešný víkend. Počas piatka a soboty sa stala trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase a  v nedeľu bola televíznym lídrom počas celého dňa.

V piatok prilákala obľúbená súťažno-vedomostná šou Čo ja viem k televíznym obrazovkám 351.000 divákov pri trhovom podiele 19,7 % v univerzálnej cieľovej skupine. Divácky úspešný kvíz sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Súťažno-zábavnú šou Záhady tela si v sobotu večer nenechalo ujsť 383.000 divákov pri trhovom podiele 21,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Bodovala aj u mladších divákov v cieľovej skupine 13 – 55 rokov a s podielom na úrovni 16,5 % bola rovnako trhovou jednotkou. Druhú priečku v sledovanosti nespravodajských programov obsadila talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorá si získala 313.000 divákov pri trhovom podiele 21,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. Trhové líderstvo dosiahla aj v mladšej cieľovej skupine.

Najsladšia šou tejto televíznej sezóny opätovne dominovala nedeľnému hlavnému vysielaciemu času. Relácia Pečie celé Slovensko sa stala najsledovanejším programom dňa. Nedeľňajšiu epizódu sledovalo 508.000 divákov pri trhovom podiele 26,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. Zároveň stabilne oslovuje aj mladších divákov v cieľovej skupine 13 – 55 rokov, kde sa rovnako stala trhovou jednotkou s podielom 24,3 %.

V nedeľu na poludnie vzbudila divácky záujem politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 pozrelo spolu 378.000 divákov a stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou  diskusnou  reláciou.  Na  Jednotke  ju  sledovalo  322.000  divákov  pri  trhovom  podiele 27,1 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 ju videlo ďalších 56.000 divákov pri trhovom podiele 4,7 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Vynikajúce výsledky sledovanosti dosiahol minulý týždeň obľúbený popoludňajší magazín Dámsky klub, ktorý sledovalo denne priemerne 105.000 divákov. Ide o najvyššiu sledovanosť od februára tohto roka. Podiel na trhu dosiahol v 48. týždni úroveň 16,5 % v cieľovej skupine 12+, čo je druhý najvyšší výkon relácie v rámci jesennej vysielacej sezóny 2024. Relácia bola v danom vysielacom čase jednotkou na trhu.

PR: Dominika Hovorková Ertelová

redakcia PremiumNews

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *