Piatkový večer na Jednotke patril obľúbenej zábave. Šou Milujem Slovensko opätovne prilákala k televíznym obrazovkám množstvo divákov a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v hlavnom vysielacom čase. Sobotňajší večer patril nezabudnuteľnému Štefanovi Kvietikovi. Túto hereckú legendu si Jednotka pripomenula reláciou Zlaté časy, ktorá sa v prime-time stala jednotkou na trhu. Uplynulý víkend bol bohatý aj na športové udalosti. Diváci okruhu :Šport si nenechali ujsť futbalovú Ligu národov 2024/2025 o postup do B-divízie, ktorú si aspoň na tri minúty zaplo až 528.000 divákov (AVRch).
Bratislava, 24. marec 2025
Piatkový večer na Jednotke patril overenej klasike, kedy si obľúbenú súťažno-zábavnú šou Milujem Slovensko pozrelo 365.000 pri trhovom podiele 21,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. Relácia sa opätovne stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v hlavnom vysielacom čase.
V sobotu večer si diváci Slovenskej televízie zaspomínali na hereckú legendu Štefana Kvietika. Reláciu Zlaté časy s touto výnimočnou osobnosťou si nenechalo ujsť 286.000 divákov pri trhovom podiele 16 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa v prime-time trhovou jednotkou.
Politická diskusná relácia O 5 minút 12 prilákala v nedeľu na obed k televíznym obrazovkám celkovo 358.000 divákov a opäť sa stala najsledovanejšou na trhu. Na Jednotke ju videlo 303.000 divákov pri trhovom podiele 24,2 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 55.000 divákov pri trhovom podiele 4,4 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Uplynulý víkend sa niesol aj v športovom duchu. Diváci okruhu :Šport si rozhodne nenechali ujsť futbalovú Ligu národov 2024/2025, v ktorej sa proti sebe postavili slovenská futbalová reprezentácia a reprezentácia Slovinska. Tento mimoriadny futbalový zápas o postup do B-divízie sledovalo 300.000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. Športoví fanúšikovia ocenili aj Svetový pohár 2024/2025 v biatlone z Holmenkollenu. Najvyššiu sledovanosť dosiahli preteky žien s hromadným štartom, ktoré si v nedeľu pozrelo 108.000 divákov pri trhovom podiele 8,2 % v univerzálnej cieľovej skupine.
PR: Dominika Hovorková Ertelová
redakcia PremiumNews