Igor Rattaj: Môže to byť jedna z najúspešnejších sezón

Vysoké Tatry/Jasná (15. 1. 2025) Zlatý týždeň sa vydaril. V najväčších lyžiarskych strediskách na Slovensku – v Jasnej a vo Vysokých Tatrách prilákal viac klientov ako pred rokom. 

Obdobie od Vianoc do Troch kráľov je pre horské strediská už tradične obdobím TOP sezóny. Už vianočné obdobie prinieslo v hoteloch TMR v Jasnej a vo Vysokých Tatrách nárast obsadenosti, čo neskôr potvrdila aj návštevnosť týchto horských stredísk počas celého zlatého týždňa.  Na zjazdovkách v Jasnej a vo Vysokých Tatrách lyžovalo v priemere o 12% lyžiarov viac ako pred rokom, najviac sa o nárast postarali hostia z Poľska, ktorých počet medziročne ešte stúpol, českých turistov prišlo rovnaké množstvo ako pred rokom.   

„Zlatý týždeň sa veľmi vydaril. Predovšetkým jeho prvá časť – od 26. decembra do konca roka priniesla  krásne slnečné počasie, snehu síce nebolo neúrekom, no na zjazdovkách postačovalo. Situáciu trochu zamotali veterné dni v novom roku, ale vo všeobecnosti podľa odoziev je zlatý týždeň hodnotený veľmi pozitívne. Bolo veľa zahraničných klientov, takže sme veľmi radi, pretože s dobrou odozvou sa budú chcieť vrátiť. Myslím si, že tento zlatý týždeň ukázal, že cestovný ruch je veľmi zaujímavý aj pre hospodárstvo Slovenska a môže tvoriť veľmi zaujímavú časť príjmov štátu,“ uviedol Igor Rattaj, predseda predstavenstva TMR, a.s.

Zlatý týždeň naplno rozbehol zimnú sezónu, ktorá zatiaľ vyzerá dobre. „Podľa rezervácií, ktoré už dnes vidíme, vyzerá sezóna veľmi sľubne a môže byť jednou z najúspešnejších sezón, ktoré sme kedy mali. Je tu ale jeden veľký otáznik – počasie.  Je totálne  nevyspytateľné a dokáže zamiešať karty. Ale ako zlatý týždeň ukázal, aj v tomto počasí dokáže byť  šesť pekných dní so stabilným počasím za sebou,“ uzavrel Rattaj.

Pre všetkých návštevníkov horských stredísk by mala byť dôležitým sprievodcom aplikácia Gopass, vďaka ktorej je možné získať množstvo užitočných informácií práve pri premenlivom počasí a nasmerovať klienta. Zábery z kamier, aktuálne informácie o situácii na zjazdovkách alebo lanovkách, tipy na zaujímavé eventy, nákup resp. reklamácie je možné riešiť elektronicky na jednom mieste bez potreby návštevy pokladní alebo klientskych centier.  

PR: Marian Galajda

Foto: Marek Hajkovsky

redakcia PremiumNews

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *