Súťažno-vedomostná šou Čo ja viem sa počas uplynulého piatku stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V sobotu večer priniesla Jednotka divákom 15. ročník slávnostného galavečera Noc nádejí, ktorý je výsledkom dlhoročnej spolupráce Slovenskej televízie a rozhlasu s Nadáciou Kvapka nádeje. Program dosiahol najvyššiu sledovanosť od roku 2020 a najvyšší podiel na trhu od roku 2017. Semifinálový diel šou Pečie celé Slovensko sa stal najsledovanejším programom nedeľného dňa. Divácky záujem vzbudila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá opätovne obhájila svoju pozíciu a stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou.
Súťažno-vedomostná šou Čo ja viem sa počas uplynulého piatku stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Ďalší premiérový diel obľúbeného kvízu si nenechalo ujsť 350.000 divákov pri trhovom podiele 19,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.
V sobotu večer priniesla Jednotka divákom 15. ročník charitatívneho programu Noc nádejí, ktorý je výsledkom dlhoročnej spolupráce Slovenskej televízie a rozhlasu s Nadáciou Kvapka nádeje. Aj tento rok priniesla Noc nádejí divákom emotívne príbehy rodín, ktorých deti prešli liečbou, ktorá im zachránila život. Slávnostný galavečer sledovalo 241.000 divákov pri trhovom podiele 15,2 % v cieľovej skupine 12+.
Finále divácky mimoriadne obľúbenej šou Pečie celé Slovensko sa nezadržateľne blíži. Semifinálový diel si v nedeľu večer vychutnalo 530.000 divákov pri trhovom podiele 26,7 % v univerzálnej cieľovej skupine. Relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Stabilne boduje aj u mladších divákov v cieľovej skupine 13 – 55 rokov, kde sa tiež stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa s podielom na úrovni 25,4 %.
Divácky záujem vzbudila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá opätovne obhájila svoju pozíciu a stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou. Na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 si ju pozrelo spolu 376.000 divákov Na Jednotke ju sledovalo 326.000 divákov pri trhovom podiele 26,3 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 ju videlo ďalších 50.000 divákov pri trhovom podiele 4 % v univerzálnej cieľovej skupine.
PR: Dominika Hovorková Ertelová
redakcia PremiumNews