Silný víkend pred obrazovkami verejnoprávnej televízie potvrdil, že Slovenská televízia a rozhlas naďalej patrí medzi divácke jednotky. Relácia Milujem Slovensko sa počas piatkového prime-timu stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Sobotňajšiemu večeru dominovala zábavná šou Záhady tela, ktorá obsadila prvú priečku v sledovanosti naprieč všetkými televíznymi stanicami. Večerný vysielací blok patril v nedeľu vedomostnému kvízu Duel šampiónov, ktorý sa stal trhovou dvojkou v hlavnom vysielacom čase. Divácky záujem vzbudila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12.
Piatkový prime-time patril klasike v podobe súťažno-zábavnej relácie Milujem Slovensko. Tento overený formát si nenechalo ujsť 355.000 divákov pri trhovom podiele 20,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v hlavnom vysielacom čase a opäť potvrdila svoju pevnú pozíciu medzi diváckymi favoritmi.
Sobota sa niesla v znamení dominancie zábavnej šou Záhady tela, ktorá sa stala absolútne najsledovanejším programom dňa naprieč všetkými televíznymi stanicami. Reláciu sledovalo 397.000 divákov pri trhovom podiele 23 % v cieľovej skupine 12+. V silnom sobotňajšom prime-time sa darilo aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorá si udržala druhú priečku v sledovanosti nespravodajských programov. Premiérový diel si vychutnalo 323.000 divákov pri trhovom podiele 21,4 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Nedeľa priniesla divákom kombináciu zábavy aj diskusie. Večerný vysielací blok patril vedomostnému kvízu Duel šampiónov, ktorý si tentokrát pozrelo 317.000 divákov pri trhovom podiele 15,7 % v cieľovej skupine 12+. Obľúbený kvíz si udržal svoju pozíciu a stal sa trhovou dvojkou v hlavnom vysielacom čase.
Tradičné nedeľné poludnie opäť patrilo politickej diskusii O 5 minút 12, ktorá si stabilne udržiava pozíciu najsledovanejšej na trhu. Na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 ju sledovalo spolu 332.000 divákov. Na Jednotke diskusiu videlo 291.000 divákov, čo predstavuje trhový podiel 27,9 %, kým na :24-ke reláciu sledovalo 41.000 divákov pri trhovom podiele 3,9 % v univerzálnej cieľovej skupine.
PR: Dominika Hovorková Ertelová
redakcia PremiumNews