STVR potvrdzuje pozíciu lídra: Zábavné aj spravodajské relácie prilákali k televíznym obrazovkám státisíce divákov

Pestrá programová ponuka Slovenskej televízie a rozhlasu počas uplynulého víkendu opäť potvrdila, že dokáže osloviť široké publikum naprieč žánrami. Najsledovanejším nespravodajským programom sa počas piatkového prime-timu stala už tradične šou Milujem Slovensko. Jednotka si získala diváka aj v sobotu večer, kedy sa oba jej zábavné formáty – Záhady tela a talkšou Petra Marcina Neskoro večer umiestnili na prvých dvoch priečkach v sledovanosti nespravodajských programov dňa. Počas nedeľňajšieho večera obhájila Jednotka pozíciu silného hráča aj popri výraznej večernej konkurencii.

V piatok ovládla večerné vysielanie tradične obľúbená súťažno-zábavná šou Milujem Slovensko, ktorá si opäť podmanila publikum. Na Jednotke ju sledovalo 359.000 divákov pri trhovom podiele 21,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v hlavnom vysielacom čase.

Sobotňajší večer patril neodmysliteľnej stálici medzi zábavnými formátmi – relácii Záhady tela. Premiérový diel si tentokrát nenechalo ujsť 393.000 divákov pri trhovom podiele 20,4 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala celkovo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Úspešný večer na Jednotke zavŕšila talkšou Petra Marcina Neskoro večer, pri ktorej sa zabavilo 330.000 divákov pri trhovom podiele 20,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. Celkovo obsadila počas soboty druhú priečku v sledovanosti nespravodajských programov dňa.

Jednotka nezaostávala ani počas nedele. Vedomostný kvíz Duel šampiónov preveril vedomosti 322.000 divákov pri trhovom podiele 15,3 % v cieľovej skupine 12+. Relácia sa stala už stabilne trhovou dvojkou večera. 

Na poludnie vzbudila divácky záujem politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa aj tentoraz stala najsledovanejšou na trhu. Na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 ju sledovalo spolu 389.000 divákov – z toho 324.000 na Jednotke pri trhovom podiele 26,8 % a ďalších 65.000 na :24-ke pri trhovom podiele 5,4 % podiel v univerzálnej cieľovej skupine.

PR: Dominika Hovorková Ertelová

redakcia PremiumNews

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *