Slovenská televízia má za sebou mimoriadne úspešný víkend. Jej programová ponuka nespravodajských relácií jednoznačne pokorila konkurenčné stanice. V piatok sa celkovo najsledovanejším programom celého dňa stala súťažno-zábavná šou Milujem Slovensko, ktorá baví divákov už 15 televíznych sezón a aj naďalej sa teší neutíchajúcej diváckej priazni. Sobotňajší večer patril overeným súťažno-zábavným formátom – Záhady tela a talkšou Petra Marcina Neskoro večer sa stali najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa. Absolútne prvenstvo v sledovanosti počas celého víkendu dosiahol seriál z pôrodníckeho prostredia Dotyk života, ktorý po prvýkrát pokoril hranicu pol milióna divákov. Divácky záujem vzbudila v nedeľu na obed aj diskusná relácia O 5 minút 12.
Piatkový večer ovládla súťažno-zábavná šou Milujem Slovensko, ktorá baví divákov už 15 televíznych sezón a opakovane sa teší neutíchajúcemu záujmu. Relácia sa stala absolútne najsledovanejším programom celého dňa a získala si 448.000 divákov pri trhovom podiele 25,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. Vynikajúce výsledky dosiahla aj v mladšej cieľovej skupine od 14 do 56 rokov s trhovým podielom na úrovni 22,3 %. Neskôr večer si diváci nenechali ujsť aj premiérovú epizódu talkšou Trochu inak s Adelou, ktorú videlo 89.000 divákov pri trhovom podiele 6,9 % cieľovej skupine 12+.
Sobotňajší večer patril overeným súťažno-zábavným formátom, ktoré Jednotke rovnako priniesli vedúce postavenie na trhu. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala šou Záhady tela. Premiérová epizóda prilákala k televíznym obrazovkám 431.000 divákov pri trhovom podiele 22,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Hneď druhú priečku obsadila talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorá oslovila 380.000 divákov pri trhovom podiele 23,4 % v cieľovej skupine 12+.
Absolútne najsledovanejším programom nedele, ako aj celého víkendu sa stal seriál Dotyk života, ktorý po prvýkrát pokoril hranicu pol milióna divákov. Poslednú epizódu sledovalo 514.000 divákov pri trhovom podiele 25,7 % v univerzálnej cieľovej skupine. Zabodoval aj u mladších divákov v cieľovej skupine od 14 do 56 rokov s podielom na trhu na úrovni 17,3 %. Diváci následne ocenili dokumentárny cyklus Opri sa o mňa, v ktorom sa o svoj životný príbeh podelila Kristína Svarinská. Relácia zaujala 234.000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v cieľovej skupine 12+.
Slovenská televízia vzbudila divácky záujem aj v nedeľu na obed, kedy sa relácia O 5 minút 12 stala celkovo najsledovanejšou politickou diskusnou reláciou. Na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 ju sledovalo spolu 412.000. Na Jednotke si ju videlo 339.000 divákov s vynikajúcim trhovým podielom na úrovni 27 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 si reláciu pozrelo ďalších 73.000 divákov pri trhovom podiele 5,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Dominika Hovorková Ertelová
PR manažér
redakcia PremiumNews