Bohatá ponuka Slovenskej televízie a rozhlasu oslovila divákov počas Silvestra, ako aj na Nový rok. Najsledovanejším zábavným programom na Silvestra bola talkšou Petra Marcina Neskoro večer. Dvojka STVR zaujala svojou silvestrovskou ponukou množstvo divákov a dosiahla najvyšší výkon za ostatné štyri roky. Na Nový rok bola Jednotka najsledovanejšou programovou službou na trhu.
Silvestrovský večer sa na Jednotke niesol v znamení kvalitnej zábavy. Najsledovanejším zábavným programom na Silvestra v rámci trhu bola talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 488.000 divákov pri trhovom podiele 24,1 % v cieľovej skupine 12+.
Presne o polnoci, po odpočítavaní príchodu nového kalendárneho roku, uviedla Slovenská televízia hymnu Slovenskej republiky v novom hudobnom aranžmáne spolu s videoklipom. Premiéru si nenechalo ujsť 1.117.000 divákov pri trhovom podiele 52 %.
K výnimočnosti prelomu roka prispela aj premiéra koncertu IMT Smile – Exoticana, pri ktorej sa zabávalo 222.000 divákov a dosiahla trhový podiel 17,3 % v cieľovej skupine 12+.
Dvojka Slovenskej televízie oslovila svojou silvestrovskou ponukou množstvo divákov a dosiahla najvyšší výkon za ostatné štyri roky. Jej celodenný podiel na trhu bol 4,0 % a v prime time 4,2 % v cieľovej skupine 12+. Posledný večer v roku Dvojka priniesla zaujímavú televíznu ponuku, najviac divákov si pozrelo hudobné dokumenty. ABBA strieborná a ABBA zlatá zaujala 154.000 divákov pri trhovom podiele 7,3 %, v cieľovej skupine 12+. Posledný z dokumentov o legendárnej skupine ABBA navždy: Víťaz berie všetko sledovalo 129.000 divákov pri trhovom podiele 6,2 %.
Nový rok, 1. 1. 2025, sa počas dňa na Jednotke niesol v znamení obľúbených rozprávok, ku ktorým sa diváci radi vracajú. Klasickú slovenskú rozprávku Sedem zhavranelých bratov sledovalo 415.000 divákov pri trhovom podiele 22,1 % v cieľovej skupine 12+. Priazni divákov sa tešili aj rozprávky O dvanástich mesiačikoch ( 302.000/17, 9 %) a Čarovný kamienok (245.000/16,1 %).
Na Nový rok sa o 13.00 h divákom prihovoril prezident Slovenskej republiky Peter Pellegrini. Novoročný príhovor prezidenta sledovalo 412.000 divákov pri trhovom podiele 25,1 % v cieľovej skupine 12+.
Mgr. Zuzana Vicelová
Vedúca Odboru komunikácie
redakcia PremiumNews